Om Gravplassmyndigheten i Bergen
Gravplassmyndigheten i Bergen ivaretar kommunens innbyggeres rettigheter innenfor gravplassområdet. Det innebærer at vi er et profesjonelt forvaltningsorgan og håndterer det administrative og det praktiske knyttet til gravferder samt gravplassene med seremonirom og krematorium.
Vi har fokus på å yte service og gi trygghet gjennom vår kompetanse og erfaring. Våre medarbeidere har som overordnet mål at forvaltningen skal være profesjonell og verdig.
Innbyggere som har valgt digital postkasse, og som ikke har reservert seg, vil motta post fra Gravplassmyndigheten i sin digitale postkasse. Ønsker du å opprette en digital postkasse?
Nærmere informasjon om hvordan du går frem finner du på norge.no.
Gravplassmyndigheten i Bergen er en del av Bergen kirkelige fellesråd.
Dette kan du forvente av oss
Leter du etter noe?
Aktuelt
Aktuelle saker vi ønsker fokus på
Skjema
Her finner du oversikt over forskjellige skjema som kan være nyttige
Informasjon og veiledning
Litt nærmere om tema vi ofte får spørsmål om
Avgifter og regelverk
Her finner du våre prislister og lenker til relevant regelverk på gravplassområdet
Kontakt oss
Dersom du ikke finner det du leter etter kan du alltids ta kontakt!